.

czwartek, 27 czerwca 2013

Najlepsze sklepy



Moi drodzy jak już zapewne się domyślacie jestem maniaczką poszukiwania nowych trendów w modzie i robienia zakupów.

Moda to moja pasja, dzięki niej mogę się artystycznie wyżywać. Moja szafa pełna jest ubrań, butów, torebek i innych dodatków. W swoich stylizacjach bardzo często wykorzystuje modne akcenty i łącze je z czymś z poprzednich sezonów, dzięki temu uzyskuje indywidualny styl i niepowtarzalność.
Zakupy to coś co kojarzy mi się z ogromną przyjemnością, nawet jeśli akurat panuje szał sezonowych wyprzedaży i nawet jeśli w sklepach jest pełno ludzi to ja bardzo lubię ten rozgardiasz i bardo często wracam do domu z różnych łupami.



Najchętniej odwiedzam duże centra handlowe w których mieszczą się moje ulubione sklepy, dzięki temu w jednym miejscu mogę porównywać ceny i wybierać najciekawsze rzeczy. Sklepy, które najczęściej odwiedzam to między innymi Mohito i Orsay. W obu tych salonach można znaleźć modne ciuchy za niewygórowaną cenę. Jest to damska kolekcja obejmująca ciuchy bardzo eleganckie i takie, które można nosić na co dzień. Kiedy szukam sukienki na wyjątkową okazję to zawsze uda mi się coś znaleźć w Mohito a jeśli mam zamiar kupić jakieś modne spodnie czy bluzkę to w Orsay jest bardzo duży wybór takich ubrań. Często zaglądam także do Reserved, H&M i New Yorker, albo po torebki damskie wpadam na polandi.eu, bo znajduje tu torebki Atmosphere, Nicole, Amelie czy Dayaday w bardzo dobrych cenach - chyba od 15 zł :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz