.

czwartek, 27 czerwca 2013

Ulubione kolory



Każdy z nas ma inny typ urody, różnimy się kolorem oczu, włosami i figurą. Jeżeli interesujemy się modą to doskonale wiemy, że różne typy sylwetki powinny nosić różne fasony ubrań. Osoby o bardziej zaokrąglonych kształtach powinny wybierać stylizacje, które wysmuklą ich sylwetkę. Z kolei Ci, którzy są bardzo wysocy i szczupli powinny zadbać o dobre proporcje.



Podobnie jest z kolorami, dobieramy je do naszego typu urody, do pory roku i okazji. Z pewnością każdy z was ma swoje ulubione barwy, które często powtarzają się w waszych stylizacjach i w waszym otoczeniu.
Jeżeli chodzi o mnie to w moim domu przeważają biele, szarości i fiolety. Co do moich stylizacji to wszystko uzależnione jest od pory roku i od mojego nastroju. Jak wiadomo niektóre kolory mogą nas pobudzać do działania, inne relaksować a jeszcze inne mogą powodować nerwowe zachowanie. Jeśli na przykład lubimy mocne i energetyczne kolory to z pewnością nasza osobowość także ma takie cechy. Barwy czerwone, pomarańczowe i różowe najczęściej wybierają osoby o mocnych charakterach. Natomiast jasne i pastelowe kolory bardziej przypadają do gustu ludziom spokojnym i stonowanym.

Ja latem nie boję się zaszaleć, dlatego też w mojej szafie znajduje się topy w krwistoczerwonych kolorach i mocno różowe jeansowe szorty. A jeśli mam ochotę na jakąś spokojniejszą stylizację to wybieram modną od kilku sezonów miętę oraz przybrudzone róże i beże.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz