.

czwartek, 27 czerwca 2013

Ulubione dodatki



Jak każda kobieta ja również uwielbiam różne dodatki, które często tworzą cały strój. Dzięki nim nasza stylizacja może zostać złagodzona i uspokojona lub możemy dodać jej charakteru czy romantycznej nuty.
Modna biżuteria stosownie dobrana do okazji będzie wyróżniała nas z tłumu i doda nam klasy. Ja szczególnie w letnie miesiące często staram się zmieniać wszystkie dodatki począwszy od butów a na zegarku skończywszy. W mojej szufladzie można znaleźć mnóstwo biżuterii, latem najczęściej wybieram wyroby ze srebra oraz coś sztucznego z plastiku czy filcu. Takie filcowe kolczyki są bardzo lekkie i modne, a z kolei duża srebrna bransoleta pięknie prezentuje się na opalonej skórze.
W dzisiejszych trendach nie można mówić o minimalizmie, w modzie wszystkie dodatki są wyraziste i przyciągające uwagę. Dlatego też ja uwielbiam różnego rodzaju nowoczesne naszyjniki, które ozdabiają szyję. Obecnie bardzo modne są naszyjniki szerokie i zwisające, tak aby zasłaniały cały dekolt.


Jeżeli chodzi o biżuterię na nadgarstek to ja najbardziej lubię różnego rodzaju bransoletki oraz kolczyki. Najczęściej na moich rękach goszczą bransoletki sznurkowe oraz skórzane. Do takiego sznurka mamy możliwość doczepienia kilku ozdobnych zawieszek, które są bardzo modne i klimatyczne. Możemy wybierać z pośród serduszek, aniołków, butów, torebek, koniczyn, znaków zodiaku i wielu innych.


Z kolei zegarki to moja prawdziwa pasja, już od wielu lat staram się co jakiś czas kupować sobie jakiś nowy model i dzięki temu w mojej szufladzie można znaleźć zegarek z kolorowym silikonowym paskiem marki Swatch, elegancki zegarek w męskim stylu marki Casio a także coś na skórzanym pasku i wąskiej eleganckiej bransolecie. 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz